Ghidul simplu pentru dynamic creative optimisation (DCO) (2)

Odată ce aveți fundamentele potrivite, puteți începe să vă configurați campania DCO. Rețineți, există diferite moduri în care DCO poate fi aplicat.

În exemplul nostru, vă vom ghida despre cum să produceți DCO cu o platformă de management creativ (CMP) – DCO creativ. Există, de asemenea, DCO bazat pe șabloane, acest lucru necesită abilități avansate de codificare și are un randament creativ redus.

Pasul 6:

Odată ce aveți toate informațiile și mesajele de care aveți nevoie, aici intervine platforma de optimizare dinamică a creativității. Pentru a vă configura platforma DCO, trebuie mai întâi să vă asigurați că este conectată la DMP.

„… folosim informațiile din platforma noastră de gestionare a relației cu clienții (CRM) și de gestionare a datelor (DMP). Aceasta înseamnă că putem crea reclame care sunt mai concentrate pe nevoile utilizatorilor. Procedând astfel, ne putem atinge obiectivul de personalizare a anunțurilor și mai mare și de a crește rentabilitatea investiției. ”

Sergio Fernández Vidal, specialist în proiectare și producție digitală.

Pasul 7:

După ce se face acest lucru, echipa dvs. poate crea arborele de decizie în cadrul platformei, care va stabili ce anunț este prezentat cărui spectator la un anumit moment din călătoria utilizatorului. Platforma DCO vă va cere să configurați acest lucru odată ce începeți campania și fiecare proces va fi diferit în funcție de soluția pe care o alegeți.

Pasul 8:

Apoi, asociați fiecare joncțiune din arbore cu un material creativ. Aici intervine CMP. Vă permite să construiți, să proiectați și să scalați reclamele necesare pentru fiecare etapă a călătoriei utilizatorului în câteva ore. Acest lucru evită eroarea obișnuită la aplicarea DCO, utilizând șabloane statice pentru publicitate personalizată, dar plictisitoare. De asemenea, va economisi mult timp!

Pasul 9:

Utilizând un CMP, puteți produce în masă și controla toate variantele de proiectare pe care le-ați putea solicita pentru o campanie DCO – fără a fi nevoie de modele plictisitoare. Prin CMP, configurați reguli, activați fluxurile de date și toate reclamele necesare pentru configurare. În plus, dacă utilizați platforme existente, cum ar fi Adform sau Sizmek pentru soluția dvs. de difuzare DCO, atunci aplicarea unui CMP la proces ar trebui să fie la fel de ușoară.

Pasul 10:

Odată ce acest lucru este la locul său, puteți executa campania! În mod ideal, cu performanțe sporite în publicitatea grafică, deoarece furnizați acum anunțul potrivit, pentru utilizatorul potrivit, la momentul potrivit.

Nu uitați!

După ce campania dvs. este activă, asigurați-vă că vă testați și optimizați mesajele, creativitatea și direcționarea pe tot parcursul procesului.

 

Pasii urmatori

DCO este cu siguranță o tehnologie avansată, dar acest lucru nu înseamnă că aplicarea sa trebuie să fie dificilă.

Folosind o platformă de gestionare creativă, cum ar fi Bannerflow, atât specialiștii în marketing, cât și designerii pot aplica cu ușurință tehnologia practicilor lor de publicitate.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *