Ghidul simplu pentru dynamic creative optimisation (DCO)

Optimizarea dinamică a creativității (DCO) este o practică pe care, deși mulți specialiști în marketing o cunosc, foarte puțini o aplică de fapt campaniilor lor de marketing.

Există multe motive pentru aceasta. În orice caz, una dintre cele mai frecvente bariere pentru marketing este diferența de cunoștințe dintre idee și aplicație.

De fapt, potrivit unui studiu recent realizat de Sizmek, 37% din 522 de marketeri din Europa și SUA au mărturisit că nu dețin cunoștințe suficiente pentru a aplica tehnologia DCO în campaniile lor.

În acest articol, am vrut să eliminăm misterul din spatele publicității DCO. Prin urmare, în acest ghid pas cu pas vă vom arăta cum să configurați o campanie de publicitate grafică de la început până la sfârșit folosind DCO.

 

Pasul 1:

Dacă nu ați făcut-o deja, setați targeturile pentru fiecare dintre publicurile la care încercați să ajungeți. Luați în considerare factori precum rolul locului de muncă, companiile, obiectivele, provocările, în cazul în care le place să consume mass-media, mediul personal și preferințele de cumpărături pentru a obține o imagine completă a către cine și către ce  ar trebui să vă direcționați anunțul.

 

Pasul 2:

Identificați care ar putea fi interesele lor și unde ar putea naviga în mod obișnuit online înainte de achiziție. Fie că sunt site-uri relevante din punct de vedere contextual, fie site-uri de comparație, în special propriul site web – toate acestea oferă o locație potențială pentru a ajunge la acest consumator.

 

Pasul 3:

Intrați în mentalitatea acestor consumatori, obținând informații anterioare de pe platforma dvs. de date pentru clienți (CDP). Ce strategii de direcționare funcționează cel mai bine pentru acest demografic, pe ce dispozitive navighează cel mai frecvent? Ce CTA funcționează cel mai bine pentru conversia finală? În acest proces, cu cât aveți mai multe date, cu atât mai bine! Acest lucru vă va ghida atât asupra locului în care să vă vizați anunțurile, cât și despre modul în care.

 

Pasul 4:

Desigur, vă puteți aștepta ca consumatorii să facă cumpărături. Într-adevăr, potrivit ThinkwithGoogle, consumatorul mediu va avea în jur de 3,4 puncte de contact în călătoria sa înainte de a lua o decizie finală. Prin urmare, asigurați-vă că mesajele și reclama dvs. sunt adaptate pe măsură ce progresează în călătoria cumpărătorului. Descrieți clar USP-urile dvs. și modul în care vă distanțați de concurenți.

Odată ce aveți fundamentele potrivite, puteți începe să vă configurați campania DCO. Rețineți, există diferite moduri în care DCO poate fi aplicat.

 

Pasul 5:

Odată ce aveți toate informațiile și mesageria de care aveți nevoie, aici intervine platforma de optimizare dinamică a creativității. Pentru a vă configura platforma DCO, trebuie mai întâi să vă asigurați că este conectată la DMP.

 

„… folosim informațiile din platforma noastră de gestionare a relației cu clienții (CRM) și de gestionare a datelor (DMP). Aceasta înseamnă că putem crea reclame care sunt mai concentrate pe nevoile utilizatorilor. Procedând astfel, ne putem atinge obiectivul de personalizare și mai mare a anunțurilor și de a crește rentabilitatea investiției. ”

Sergio Fernández Vidal, specialist în proiectare și producție digitală.

 

Dacă ați ajuns până aici, continuați să ne urmăriți blogul. Următorii pași îi voim descrie în blogul de săptămâna viitoare.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *