Analiză de Campanie Publicitară – Renault Zoé (mașină electrică)

Analiză de Campanie Publicitară – Renault Zoé (mașină electrică)

În blogul de astăzi vom face o analiză complete asupra campaniei publicitare a celor de la Renault de anul trecut pentru noul lor model de mașină electrică, Renault Zoe. Campania s-a desfășurat în Bruxelles și avea ca element specific senzori ce măsurau calitatea aerului din jur, afișând mesaje atunci când aceștia depășeau standardele, făcând astfel modalitatea perfectă de a promova o mașină electrică.

 

Scopul campaniei:

  • promovarea noii mașini electrice Renault Zoé;
  • adăugarea de relevanță, creativitate și inovație pe lângă noua și puternică campanie de lansare a Renault Zoe;
  • creativitatea diferitelor mesaje în contextul potrivit va oferi clientului o valoare adăugată clară.

 

Caracteristici media:

  • rețea: o selecție de ecrane stradale digitale JCD din Bruxelles
  • mecanismul campaniei: cumpărarea programatică declanșată de datele privind calitatea aerului permite afișarea campaniei numai în situații foarte specifice:

 

– DSP (Demand Side Platform) integrează date în timp real de la senzori de poluare a aerului din apropierea plasamentelor DOOH.

– Impresiile (contactele) sunt cumpărate numai atunci când calitatea aerului măsurată la cea mai apropiată stație meteo este slabă.

– 3 versiuni diferite ale reclamei sunt utilizate și declanșate în funcție de nivelul de poluare (galben – portocaliu – roșu), oferind informații relevante trecătorilor.

 

Best Practices:

Campania Renault Zoe valorifică mai multe USP din tranzacționarea programatică DOOH:

– Răspuns în timp real la evenimente de date ale terților

– Optimizarea campaniei – cumpărarea doar a afișărilor relevante pentru mesageria campaniei.

– Optimizare creativă – diferite mesaje sunt afișate în funcție de situație

– Control și eficiență: datorită controlului la nivel de agenție al achizițiilor și raportării centralizate în DSP.

– Scală – mecanismul campaniei este scalat pe o cantitate mare de ecrane.

 

Marea colaborare a mărcii, a agenției media, a agenției de creație, a specialistului în postere și a JCDecaux Renault Belgilux și-a exprimat dorința de a reînnoi funcționarea ca parte a planului său de comunicare „mereu pornit”.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *