Ce trebuie să reținem după un deceniu de DOOH (2)

În blogul trecut v-am prezentat 5 dintre cele mai importante lecții învățate în ultimii ani despre DOOH (Digital Out-Of-Home), iar astăzi vom continua cu încă 5. Cu cât cunoaștem mai bine istoria, cu atât putem ști mai bine încotro ne îndreptăm și ce decizii să luăm pentru cele mai bune și actuale campanii publicitare.

  1. Fizic + digital = magie

„Suntem la un pas de o schimbare de paradigmă în înțelegerea scării de oportunități pe care o poate oferi streaming-ul live, într-o societate hiperconectată și nerăbdătoare. Se bazează pe ceea ce ne face oameni, nevoia de a ne simți conectați și a face parte din ceva mai mare. Dar în DOOH, acesta este transformat într-o experiență fizică comună.

Conectarea fizică la digital creează un teatru de stradă imersiv, genul de experiențe pe care oamenii doresc să le împărtășească pe social, ceea ce face ca punch-ul nostru mediu să depășească greutatea sa. Știm prin tehnologia LookOut că aceste experiențe oferă schimburi emoționale și determină iubirea autentică de brand.”

Cat Morgan, directorul Ocean Labs, Ocean

  1. Orașe digitale pentru cetățeni digitali

DOOH este un instrument puternic pentru stimularea implicării. Cum oamenii se bazează mai mult pe tehnologia digitală în viața lor de zi cu zi, orașele au devenit hub-uri digitale unde conectivitatea este crucială.

Importanța înțelegerii comportamentului uman în aceste orașe pentru a reduce zgomotul este locul în care DOOH se remarcă. Poate ajuta brandurile să comunice cu acești „cetățeni digitali” prin captarea atenției lor cu numeroase activități precum niciun alt mediu.

  1. Ne străduim pentru excelență

„Watch me” al Motor London, un anunț interactiv de caritate pentru abuzuri domestice, a fost votat Marele Câștigător al Premiului Oceanului din Decadă. Panourile publicitare aveau o femeie cu vânătăi pe față, care rămânea dacă trecătorii o ignorau, dar începeau să se vindece dacă oamenii se opreau să se uite. Alegătorii într-un sondaj online au ales-o din cei 23 de câștigători ai competiției Creative Digital Ocean pentru a câștiga Marele Premiu. CEO-ul Ocean, Tim Bleakley, spune: “Acesta a fost un bazin hidrografic pentru DOOH, reunind publicitate premium de mare format, cu tehnologie full motion, interactivitate și gazedetection. ‘Watch me’ este un clasic, nu doar pentru că era original, ci pentru că avea toate elementele necesare pentru a genera acel rezultat important – codarea memoriei. “

  1. DOOH privește spre viitor

“Interfețele neuronale sau “cognitech” vor permite oamenilor să împărtășească ideile doar prin gândit – și să prezinte oportunități mari pentru DOOH. Consumatorii din orașele inteligente vor putea cumpăra produse imediat după ce vor vedea publicitatea DOOH pe ecrane holografice uriașe pur și simplu prin puterea de gândire.

 

Până în 2030, utilajele vor prelua mai multe sarcini analitice, cum ar fi producția tehnică asistată de AI, care ne lasă liberi să manifestăm noi idei, conținut și gânduri în conștiința noastră și apoi în viețile noastre. Ca creativi, trebuie să ne ridicăm acum în lanțul valoric și să ne gândim mai mult la ce înseamnă să fii creativ. “

Matt O´Neill, futurist

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *