Ce trebuie să reținem după un deceniu de DOOH

Toate rapoartele afirmă că sectorul DOOH este unul vibrant și creativ.

La ceremonia de premiere din 2019, judecătorii, câștigătorii și experții din industrie au privit în urmă la ultimul deceniu. Iată care sunt cele mai importante opțiuni de dezvoltare a creativității DOOH conform Concursului Digital Ocean Creative.

  1. Tehnologia sporește creativitatea

“Tehnologia nu mai este înaintea creativității. Acum putem cuantifica de ce tehnologia îmbunătățește creativitatea în mod eficient prin cercetarea neuroștiințelor avizate academic. Toate se concentrează în jurul unui punct clar de incluziune – emoția – și se asigură că redefinim angajamentul uman pentru a reflecta realitatea.”

“Un alt element cheie este importanța colaborării pentru a promova lucrurile, proprietarii de media colaborând cu întreaga industrie pentru a se asigura că oferim ceea ce spunem, când spunem, într-un mod unic, creativ și antrenant.”

Helen Haines, șef de marketing și evenimente, Ocean

  1. DOOH permite imaginațiilor să ruleze revolte

“În urmă cu zece ani nu exista iPad, Snapchat sau Instagram. DOOH tocmai începea să se întâmple, așa cum a fost acest lucru minunat pentru noi toți – tehnologia. Cele mai puternice înscrieri în competiție sunt cele care folosesc tehnologia pentru a crea o conexiune emoțională. adânc înrădăcinată în mesajul clientului.

Cu siguranță, asta a făcut „Mindpong”, câștigător în 2013. Brain Tumor Charity a dorit să sensibilizeze cu privire la simptomele tumorilor cerebrale la tineri. A invitat oamenii să joace clasicul joc arcade Pong pe un ecran masiv, dar cu mintea lor. Un set cu cască EEG a citit cât de mult se concentra purtătorul și a mutat paleta pe ecran. A funcționat, determinând creșterea gradului de conștientizare și bani pentru caritate. “

Glen Wilson, director general, Postercope

  1. Să împingem limitele

“În 2012, Elvis a câștigat cu Campania “Primul feed real live din lume” pentru Compassion in World Farming. A invitat cumpărătorii să pornească live-uri cu porci prin conectarea smartphone-urilor la o fermă de porci din Buckinghamshire. Au urmărit apoi să fie aruncate mere la porcii de pe panoul publicitar de la Westfield. Am văzut o creștere de 37% a traficului pe site-ul acestei mici organizații de caritate și peste 5.000 de interacțiuni și donații în zilele în care am fost live.

Emma Gardner, partener de conducere, Elvis

  1. Colaborarea este esențială

„În 2014 am intrat în competiție cu o idee numită #LiveTrends, parteneriat cu Topshop în cadrul Săptămânii modei londoneze, cu provocarea democratizării modei.

“De-a lungul săptămânii, pe măsură ce se discutau tendințele cheie pe Twitter, designerii de la Topshop le-au transformat în aspecte curate care au apărut în Marea Britanie pe ecranele digitale. Locația ecranelor însemna că putem reflecta aspectul într-o plimbare de 10 minute de un magazin Topshop, de unde ar putea fi achiziționate acele articole. Am văzut adevărata putere OOH și Twitter atunci când lucrează împreună.

Vivyen Bowdler, strateg creativ, Twitter

  1. DOOH poate face bine în lume

“În 2011, în timp ce lucram la DLKW Lowe, am câștigat un premiu pentru clientul nostru Fundația MicroLoan, o organizație de caritate care acordă împrumuturi pentru afaceri mici pentru cele mai sărace femei din Africa. Am venit cu ideea oamenilor de a arunca bani la un poster, de la telefoane, și pentru ca acesta să aterizeze pe ecran, creând un portret al unei femei din Africa, realizat din bănuți. Când donația a ajuns, am dorit ca fiecare portret să apară într-o galerie online și fiecare monedă să poată face clic, astfel încât oamenii să poată face clic și să vezi cine a donat-o. Nu știam dacă era posibil atunci … dar a fost.

Paul Hancock, director de creație, Motor Group, (ex-DLKW Lowe)

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *