OOH vs DOOH

De ce DOOH urmează să înlocuiască în curând publicitatea clasică în afara casei? Care sunt avantajele? Ce este cu tot acest hype? Pentru a afla răspunsurile la aceste întrebări, trebuie să le discutăm mai întâi pe fiecare pe rând.

Publicitate în afara casei (OOH)

Cea mai veche și încă una dintre cele mai eficiente metode de publicitate este Out-Of-Home Advertisement. Fie că este vorba despre banner-ul numelui magazinului de deasupra porții principale a magazinului sau a bannerelor stradale plasate pe piața locală din apropiere sau în locațiile vizate pentru un anumit public, acesta este în continuare cel mai eficient mediu pentru a crește vânzările unui produs și există rapoarte care susțin aceste afirmații. Sunt multe metode diferite pentru a face OOH Advertisement, cum ar fi:

  • Prin amplasarea bannerelor în locații strategice bune,
  • Distribuirea de broșuri în locuri corecte,
  • Organizarea evenimentelor,
  • Promovarea produsului în diferite seminarii și expoziții.
  • Publicitate digitală în afara casei

Prin aceste eforturi în mod regulat, oricine este capabil să promoveze chiar și un produs nou realizat de o companie necunoscută și să realizeze un raport de vânzări bun. Produsele de publicitate în zona pieței din apropiere vizează publicul care caută cumpărături similare pe această piață în acel moment, ceea ce face ca aceste tactici să fie super eficiente. Dar, aceste metode îmbătrânesc și eficiența lor se reduce, de asemenea, comparativ cu un deceniu sau două. Iar motivul din spatele acesteia este noua tendință a „digitalizării”.

În lumea de astăzi, nu ne putem aștepta ca un client să intre într-un magazin, după ce a citit un banner, ca să obțină informații despre anumite produse diferite. Astăzi, când toate informațiile, indiferent dacă este vorba despre un brand popular sau despre un produs local de magazin, sunt disponibile pe net, fiecare client dorește să obțină toate informațiile despre diferite produse în cea mai scurtă perioadă de timp. Și acest lucru nu este posibil doar cu bannere sau broșuri, deoarece există un spațiu limitat pentru un număr imens de informații de afișat.

 

Publicitate digitală în afara casei (DOOH)

Deoarece am văzut că OOH Advertisement este super-eficient, am observat și limitarea acesteia de a furniza informațiile întregi despre produs în cel mai bun mod posibil. Pentru a înlătura aceste limitări și pentru a ține pasul cu cea mai recentă tendință, DOOH Advertisement oferă o soluție pentru reinergizarea metodelor vechi de publicitate OOH.

În timp ce bugetele de publicitate TV și Print continuă să se micșoreze, Publicitatea în aer liber este singurul format publicitar tradițional care este în continuă creștere.

Momentan, hype-ul se referă la Digital-Out-of-Home (DOOH) și programatic. Statisticile arată că Out-of-Home Digital (DOOH) reprezentau 39% din veniturile totale în sectorul publicității în aer liber în 2019, iar liderii din domeniu recunosc că utilizarea eficientă a datelor despre locație este fundamentală pentru realizarea unui progres mai mare. După cum am văzut unele dintre faptele uimitoare despre DOOH Advertisement, să vedem acum câteva dintre diferitele scenarii pentru a utiliza DOOH Advertisement la potențialul său maxim, cum ar fi:

  • Promovarea produselor de marcă
  • Promovarea produselor magazinelor locale
  • Mall-uri
  • Teatre de cinema
  • Localități mari
  • Evenimente & Seminarii
  • Promovarea schemelor guvernamentale

DOOH Advertisement poate chiar ajuta o societate în modernizarea stilului de viață al cetățenilor săi și să-i ridice la un nivel în care să poată sta umăr la umăr cu alte popoare.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *