Tendințe publicitare programatice în 2020

Pe măsură ce industria evoluează și se adaptează unei piețe în continuă schimbare, publicitatea programatică este în creștere în importanță. Creșterea canalelor programatice înseamnă că sunt în fruntea agendei pentru marketerii digitali de pretutindeni – ceea ce este esențial.
Cu toate acestea, cum arată viitorul pentru DOOH? S-a prevăzut că aproape 88% din banii publicitari de afișaj digital din SUA vor fi tranzacționați programatic până în 2021, ceea ce echivalează cu un eșalon 81 de miliarde de dolari! Numere ca acestea sunt imposibil de ignorat. Acesta este motivul pentru care, în cadrul acestui blog, prezentăm tendințele programatice de top pe care trebuie să le adoptăm în publicitatea digitală.

Continuarea creșterii programatice
Așa cum am evidențiat în introducere, se estimează că până la 88% din banii publicitari de afișaj digital din SUA vor fi schimbați programatic până în 2021. Zenith prevede, de asemenea, că agenții de publicitate vor cheltui 98 de miliarde de dolari doar pentru publicitate programatică în 2020, ceea ce va constitui 68% din totalul cheltuielilor lor de publicitate digitală anuală.

Brandurile folosesc bucăți mari din bugetul lor de publicitate digitală în fiecare an, arătând cât de importantă continuă să fie această metodă pentru comerțul digital. În plus, din SUA, Canada, Marea Britanie și Danemarca, ideea de la Zenith prevede că publicitatea programatică va urca cu peste 80% pe toate aceste patru piețe atunci când va veni pe toate mijloacele digitale până în 2020. Totuși, duoul Facebook și Google este stabilit să continue să domine piața din SUA. De fapt, eMarketer prevede că giganții se vor lăuda cu un venit combinat uluitor echivalent cu mai mult de jumătate din bugetele afișate programatice totale ale agenților de publicitate.

Anunțuri publicitare cu impact mare pentru a reveni
Creativitățile publicitare cu impact ridicat creează o reînviere mare în 2020 datorită creșterii DCO (optimizare creativă dinamică). Prin utilizarea unui CMP (platformă de management creativ), brandurile pot acum să implementeze cu ușurință DCO creative deoarece permite crearea de reclame de calitate, relevante și cu impact ridicat pentru consumatori.
Aceste reclame cu impact mare sunt captivante vizual și concepute pentru a atrage atenția publicului. Succesul reclamelor publicitare cu impact mare se bazează pe o serie de factori. Acestea includ: utilizarea formatelor de anunțuri corecte în mediul potrivit – pentru a le face vizibile. Și asigurarea că vizibilitatea este asociată cu memorabilitatea.
Cu toate acestea, vizibilitatea nu se traduce întotdeauna în memorabilitate. “Kargo and tobii“ au scris un articol care investighează acest subiect precis. Raportul recomandă ca marketerii să nu se concentreze pe vizibilitate, ci mai degrabă să își actualizeze scorurile de măsurare pentru a include un punctaj pentru reclame. Astfel, subliniind importanța reclamelor cu impact mare.

Creativitatea de dragul creativității nu se va fructifica cu consumatorii. Oricât de mare este impactul creativului, dacă este intruziv, se va reflecta slab asupra brandului tău. Relevanța este esențială. Folosind formula corectă, brandul dvs. poate produce o publicitate bine gândită, la timp, personalizată și inovatoare, cu accent pe creativitate.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *