Cel mai bun tip de reclamă pentru vara aceasta: Outdoor

Cel mai bun tip de reclamă pentru vara aceasta: Outdoor

Întreaga țară a fost doar cu ochii pe Netflix în ultimele trei luni. Probabil că au privit mai multe emisiuni din luna martie decât în ​​ultimii trei ani, iar numerele susțin că a crescut consumul TV în timpul carantinei, o raritate în era digitală. Pe scurt, publicitatea TV părea să fie din nou în vogă.

Însă acum este vară și urmează să se schimbe. Oamenii ies afară. De fapt, ei sunt dornici să scape de casele lor după luni întregi de somn forțat. Mulți dintre ei intenționează să plece în vacanță, iar marea majoritate fac excursii rutiere.

Ce înseamnă asta pentru agenții de publicitate? Panourile publicitare și alte oportunități în aer liber vor avea o cerere mare, deoarece deși distanțarea socială continuă, oamenii încep să se bucură de plaje, parcuri și piscine.

Oamenii pleacă la drum pentru vacanțe

Vara este în mod tradițional un moment minunat pentru publicitate în aer liber, deoarece mulți oameni sunt în aer liber în vacanță. Cine nu a mers într-un restaurant doar pentru că văd pe plajă acel avion cu un banner cu bandă publicitară care face reclamă unui restaurant cu un bufet de fructe de mare?

Anul acesta, desigur, ni s-a părut lipsit de importanță genul acesta de publicitate dacă oamenii vor pleca în vacanță, din cauza îngrijorărilor cu privire la COVID-19 și a taxei economice pe care virusul a luat-o. Dar în ultima lună, a devenit clar că oamenii vor să revină la normal. Încă mai intenționează să facă excursii, deși au fost puse în aplicare câteva precauții pentru coronavirus.

Una mare: oamenii par că nu vor să zboare. Potrivit unui sondaj realizat de Asociația de publicitate Out of Home din Europa, un procent mult mai mare de turiști intenționează să se ducă la destinație în acest an decât anul trecut. Șaptezeci și opt la sută dintre turiști vor face excursii rutiere, numărul care intenționează să-și folosească propriile mașini ca principal mod de transport cu un incredibil de 70 la sută față de anul trecut.

Avioanele, desigur, reprezintă riscul în epoca COVID-19. Oamenii nu vor să se afle într-un spațiu închis cu străini. Mai bine să conduceți și să ajungeți mai încet decât să vă expuneți la virus. Mai mult de jumătate dintre cei chestionați au spus că vor călători peste 600 de km în vacanță.

Este mult timp petrecut în mașină. Este mult timp pentru a vedea panouri publicitare în călătorie.

Aceasta va fi o vară deosebită de oricare alta

Vei avea mult timp pentru a ajunge la acești oameni. Peste 70 la sută intenționează să-și ia mai mult de o săptămână liberă. Oamenii au câștigat pauza. Trei luni de măști și de dezinfectare și distanțare socială au ridicat nivelul tensiunii.

Vacanța de vară va oferi oportunități excelente pentru agenții de publicitate. Dacă aveți nevoie de un panou publicitar, contactați-ne și vă putem ajuta să decideți momentul și locul potrivit pentru acesta.

Nu uitați să ne urmăriți și pe Social Media pentru ultimele locații și statistici:

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *