Trei motive pentru care veți obține cel mai mare profit de la OOH Media chiar acum

Închiderea completă a fost prima reacție a multor agenți de publicitate atunci când actuala pandemie a dus la închiderea economiilor la nivel național. Din păcate, pentru mass-media OOH (Out-of-Home), toate campaniile în curs au fost întrerupte sau anulate.

Au fost destule discuții și studii publicate cu privire la motivul pentru care întreruperea campaniilor este probabil ultimul lucru pe care un brand vrea să îl facă acum. Între timp, unele mărci chiar și-au mărit cheltuielile.

Iată motivul pentru care agenții de publicitate ar trebui să investească în OOH chiar dacă rămân restricții condiționate. Nu doar atât, vor obține și un profit mai bun asupra investițiilor lor în media.

 

  1. OOH a continuat să ofere vizualizări

Chiar dacă blocajele au fost aplicate, călătoriile esențiale au fost încă permise. Niciun panou publicitar în aer liber nu a ajuns într-un punct în care să nu poată ajunge la nimeni într-o zi dată. De fapt, un studiu de audiență realizat de Adcity (Havas Group) din Singapore, a arătat că oamenii se deplasau mai des în locații apropiate de casele lor.

  1. Rămâi vizibil

Există multe cazuri de branduri care au valorificat recesiunile prin creșterea cheltuielilor media atunci când alții l-au redus și, prin urmare, crescând vizibilitatea. Indiferent dacă sunteți lider de piață sau perturbator, să vă abțineți acum înseamnă a anula o mulțime de campanii de vizibilitate anterioare și trebuie să cheltuiți și mai mult odată ce economia repornește doar pentru a obține același nivel de conștientizare.

  1. Consumatorii au un nou mindset

Dar de ce să alegi să cheltuiești cu OOH pentru a rămâne vizibil? În afară de faptul că obțineți în mod automat o cotă de conștientizare mai mare pentru aceeași investiție, este important să rețineți că acestea sunt audiențe care nu au fost în afara casei la fel de mult precum erau înainte de pandemie.

Cert este că absența nu este pe placul inimii. Subconștient, a fi în aer liber ne oferă acum un sentiment reînnoit de libertate. Faptul că nu am fost expuși la același mediu de ceva timp înseamnă și că vom observa aceste billboarduri mai mult decât de obicei.

 

Răspândirea mesajelor pozitive, mulțumirea lucrătorilor esențiali și continuarea comunicării, pentru că mulți pleacă liniștiți, toate vor fi amintite de public. Brandurile care se concentrează pe oportunitățile pe termen lung vor continua să obțină beneficiile investițiilor în media OOH pe măsură ce trecem în noul normal.

Dacă asta sună a ceea ce vă doriți, atunci putem să luăm legătura și să discutăm mai multe. Vă așteptăm pe pagina de contact pentru a găsi exact soluția optimă pentru compania dvs.

Nu uitați să ne urmăriți și pe Social Media pentru ultimele locații și statistici:

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *