Cum câștigă publicitatea outdoor în fața agenților de publicitate

Potrivit raportului anual PriceWaterhouse (PwC), Entertainment and Media Outlook, se preconizează că aproape 63 milioane EUR ar fi fost cheltuiți pentru publicitatea DOOH în Europa doar în 2019. Cheltuielile estimate pentru anul 2021 se situează la peste 80 milioane EUR. Alte prognoze prezic, de asemenea, că DOOH va crește mai rapid la nivel global decât alte metode de cumpărare și ar fi depășit cheltuielile media tradiționale până în 2020.

În întreaga lume, DOOH este un format cu o creștere rapidă în întreaga lume și este privit acum ca cel mai de top nivel al publicității, datorită capacității sale puternice de a ajunge la clienți.

Datorită utilizării tot mai mari a tehnologiilor digitale, publicitatea OOH a cunoscut o transformare promițătoare. Încurajează acum creativitatea și adoptarea tehnologiei, deoarece agenții de publicitate pot viza acum ecranele care furnizează conținut inteligent, relevant din punct de vedere contextual și în timp real clienților de astăzi. Campaniile pot fi desfășurate într-un mod foarte rapid și gestionate în timp real.

Publicitatea programatică sau publicitatea contextuală au făcut ca DOOH să fie foarte flexibil. Campaniile pot fi acum variate din punct de vedere geografic, iar achiziționarea de media poate fi automatizată pentru a se concentra pe audiențe și demografii specifice. Acest lucru dă naștere unor posibilități imense pentru agențiile de publicitate. De exemplu, DOOH a activat un serviciu de streaming digital care geo-împrejmuia o zonă din jurul biroului lor. Oamenii care au trecut prin această zonă au fost vizați și dacă s-au conectat vreodată la un serviciu alternativ de radio din împrejurimi, au fost anunțați imediat un anunț pentru a încerca un nou post de radio.

În soluțiile DOOH, tehnologiile digitale new age, cum ar fi recunoașterea imaginilor, crearea dinamică și integrarea socială dinamică în timp real sunt create pentru a utiliza dispozitive care transmit mesaje relevante și vizate pe ecranele din apropiere. Inteligența artificială și licitarea în timp real pentru marketing pe social media, publicitate pe billboarduri digitale și campaniile video se extind către piețele tradiționale de publicitate televizată. Aceasta este o veste excelentă pentru agențiile de marketing digital și operatorii de publicitate DOOH.

Nu uitați să ne urmăriți și pe Social Media pentru ultimele locații și statistici:

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *