Digital out-of-home (DOOH) – partea 2

Așa cum am promis în articolul precedent, revenim în continuare cu tot ce trebuie să știți despre DOOH.

Date DOOH anonimizate pentru mărci

Mai mult, informațiile preluate de la telefoane sunt acum anonimizate de către transportatorii și furnizorii de date care apoi le vând proprietarilor de media. Aceste date sunt utilizate pentru a oferi informații despre diferite grupuri demografice – de exemplu, „călătorii de afaceri” – care se plimbă cu un anunț. Adăugați aceste date în alte informații, cum ar fi date despre trafic sau vreme, și puteți localiza mai bine conținutul anunțurilor DOOH. De exemplu, un anunț DOOH la o stație de autobuz din Londra poate oferi rezultate foarte diferite de la o altă unitate situată într-o altă parte a orașului.

DOOH – raport minoritar

Și de ce s-ar putea să nu se întâmple așa cum se așteaptă oamenii? GDPR sau alte reglementări viitoare. Colectarea și aplicarea de date mobile are potențialul de a deschide caseta Pandora cu probleme de confidențialitate. De exemplu, un anunț care interacționează direct cu un utilizator – Minority report-esque – folosind date mobile nu va fi cu siguranță ceașca tuturor. Cu toate acestea, utilizarea datelor mobile pentru localizarea mai ușoară a anunțurilor este mult mai acceptabilă.

Extinderea cumpărării de suporturi programatice

Programmatic intră rapid în lumea publicității în afara casei. Mai mult, este cea mai mare și mai importantă tendință DOOH din această listă. Oferă automatizare revoluționară care schimbă industria OOH. Ceea ce a fost odată un proces greoi care implica negocieri între agentul de publicitate, agenția, vânzătorul de media și imprimanta este setat pentru stingere.

Așteptați-vă să vedeți mai multe platforme programatice care permit agenților de publicitate să cumpere atât anunțuri mobile, cât și anunțuri DOOH prin aceeași interfață. Rezultatul: mai multă integrare în strategiile programatice existente, cum ar fi afișarea publicității și o perspectivă analitică mai rapidă pe întreaga campanie DOOH. În plus, implantarea optimizării și agilității anunțurilor DOOH în timp real mai simple.

Programul DOOH este calea de urmat

Mai mult, publicitatea DOOH depășește OOH tradițională pentru prima dată, potrivit PwC din Marea Britanie. Și datorită creșterii programului DOOH, anunțurile în aer liber trec de la mesagerie statică la experiențe automate și dinamice.

Deja brandurile, inclusiv Innocent Drinks și Mercedes Benz, încearcă DOOH programatic. Pentru o campanie recentă, Innocent Drinks a perfecționat reclama afișată pe ecrane din diferite locații, folosind datele audienței.

Iar ritmul schimbării se grăbește. Vorbind cu The Drum, Clear Channel, considerat de mulți un costum tradițional OOH, explică faptul că acum digitalul reprezintă 60% din veniturile sale globale, comparativ cu 2% cu câțiva ani mai devreme. Este un model care se repetă cu alți jucători, cum ar fi JCDecaux. Tendința este destul de clară în ceea ce privește DOOH și programatic: aceasta este acum direcția de călătorie.

Nu uitați să ne urmăriți și pe Social Media pentru ultimele locații și statistici:

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *