Digital out-of-home (DOOH) – partea 1

Digital out-of-home (DOOH) se dezvoltă cu viteză! Cu toate acestea, ca orice canal de publicitate, acesta suferă perturbări. Există noi jucători care contest branduri consacrate, iar rețelele OOH (out of home) extend semnalizarea digital cât mai repede. Tendințele definite în acest articol sunt unele dintre cele mai importante.

Bazându-se pesuccesul OOH

Publicitatea outdoor despre care am vorbit în articolele precedente oferă un mediu sigur pentru brand, cu o vizibilitate de neegalat. Cu excepția cazului în care ceva blochează fizic ecranul, toate reclamele pot fi vizualizate 100%. Ce procent din inventarul de anunțuri pe afișaj digital poate face sincer o promisiuneatât de îndrăzneață? Ba mai mult, un studiu Nielsen a arătatcă OOH oferă cea mai mare rată de activare online pe un dolar din orice mass-media offline. Adăugați fluxuri de date, video și capabilități programatice în mix, iar digitalul în afara casei este o ofertă imbatabilă.

DOOH îmbunătățește publicitatea digitală

Dar de ce este atât de important DOOH pentru agenții de publicitate? Ei bine, se dovedește și mai mult o remiză pentru globurile oculare ale privitorului! Anunțurile Motion DOOH captează și mai bine atenția publicului în aer liber. De fapt, anunțurile DOOH sunt de două ori mai mari și sunt de 2,5 ori mai impactive decât reclamele OOH statice, potrivit unui studiu recent din Marea Britanie. Mai mult, dezvoltările tehnologiei publicitare ajută tot mai multe branduri să lucreze și în cadrul canalului.

Iată ce credem că va contura publicitatea digitala out-of-home înurmătoarele 12 luni și nu numai:

Potențialul de marketing al locațiilor mobile

Știind cine sunt deja spectatorii anunțurilor dvs., face ca unele reclame OOH să fie incredibil de puternice. De exemplu, rețeaua suedeză OOH, Visual Art se mândrește cu „rețeauasa de golf” de panouri publicitare statice, în timp ce unele companii aeriene oferă destinații vizate doar de călătorii de afaceri. Vă imaginați dacă puteți utiliza date pentru a personalize mai multe unități OOH?

 

Conectarea telefoanelor spectatorilor la ecranele DOOH din apropiere oferă posibilitatea de a le face dincolo de doar câteva locații exclusive. Este, de asemenea, o tendință care se întâmplă deja, dar probabil nu așa cum se așteaptă oamenii. Într-adevăr, proprietarii de panouri publicitare folosesc déjà datele de locație de pe telefoanele mobile ale oamenilor pentru a oferi opțiuni mai informate cu privire la destinațiile de plasare a anunțurilor – similar cu datele terților online.

Nu uitati sa ne urmariti si pe Social Media pentru ultimele noutati si locatii:

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *