Tot ce trebuie să știi despre Billboards (2)

Așa cum am promis în articolul precedent, în cele ce urmează vă vom prezenta câteva sfaturi pentru a vă asigura că publicitatea dumneavoastră este eficientă și captează privirile.


Spune o poveste(scurtă) – Cele mai de succes billboard-uri duc oamenii într-o călătorie, chiar dacă este o poveste ce durează doar 4 secunde în care cineva își ia ochii de la volan. Astfel de panouri își spun povestea prin imagini și posibil text. De fapt, majoritatea șoferilor se opresc din a mai citi după primele cuvinte. Folosiți billboard-ul pentru a transmite esența ideii sau campaniei în loc să o descrieți.


Clar și simpu – șoferii și trecătorii au doar câteva secunde să arunce o privire la panou. Pentru a ajunge la cei mai mulți potențiali clienți, păstrați design-ul simplu. La urma urmelor unii trecători trec la viteze de peste 100km/h. Folosiți font-uri mari, bold, peste culori de background contrastante. De asemenea, folosiți culori care ies în evidență. Spre exemplu, dacă anunțul este într-o zonă rurală, evitați culori precum verde, albastru sau maro.


Luați în considerare locația – Billboard-urile cu un design bun reflectă locația în care se află. Profitați de echipele de sport, nuanțe sau glume referitoare la locația respectivă.


Memorabil – Publicitatea Outdoor trebuie să fie creativă pentru a ieși în evidență din zgomotul zilnic și monotonia unui oraș(sau al unei călătorii lungi). Anunțul dumneavoastră nu ar trebui să fie deloc diferit. Billboard-ul trebuie să spună o poveste într-un mod care este interesant și memorabil. Fie că apelați la umor, furie, empatie sau inteligență, folosiți tehnici de marketing emoțional în design-ul pe care îl alegeți pentru a îl face memorabil.


Marketing-ul de care nu ai știut niciodată că ai nevoie
La încheierea acestui articol putem spune că, deși poate billboard-urile nu se încadrează în metodologia marketing-ului de intrare, poate să fie în continuare un mod extrem de eficient de a vă promova produsele și de a vă promova brandul. Poate de asemenea să amplifice eforturile de marketing pe care le-ați făcut deja, fie că este vorba de blogging, publicitate online sau SEO.


Urmăriți-ne în continuare articolele pentru a afla și mai multe sfaturi și informații despre publicitatea Outdoor și OOH.


Nu uitați să ne urmăriți și pe Social Media pentru ultimele noutăți și locații disponibile:

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *